• Home
  • Sklep
    • Dostępne od ręki
    • Rowery
    • Odzież męska
    • Odzież damska
    • Kaski
    • Akcesoria
  • Serwis
  • Bikefitting
  • Wypożyczalnia
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
Wszystkie kategorie
  • Wszystkie kategorie
  • Usługi
  • Rowery
  • Koła
  • Części
  • Akcesoria
  • Buty
  • Kaski
  • Trenażery

Wprowadź szukaną frazę, aby wyświetlić wyniki.

  • Logowanie / Rejestracja
0

0 produkty/ów

Brak produktów w koszyku.

Powrót do sklepu
0,00 zł
PLN
EUR
GBP
USD
Strona głównaRegulamin sklepu

Regulamin sklepu

Regulamin wg (Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta)

Sklep internetowy ROADBIKE działający pod adresem www.roadbike.pl, prowadzony jest przez firmę R Capital sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Magazynowa 11A/U1, 02-652 Warszawa, KRS: 0000868330 SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO regon 387524252 z kapitałem zakładowym 200 000 zł.

Dane kontaktowe:
R Capital sp. z o.o.
ul. Magazynowa 11A/U1
02-652 Warszawa

nip: 5213912029

tel.: +48 533 227 333
e-mail: [email protected]

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet – przez stronę www.roadbike.pl.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu www.roadbike.pl
  3. Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  4. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie są ofertą handlową w kc z art. 66 §1.
  5. Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy paragon – lub na życzenie fakturę VAT.
  6. Realizowane będą jedynie potwierdzone przez nasz sklep zamówienia. Potwierdzeniem zamówienia jest wysłanie do Klienta maila z adnotacją “zrealizowane”. W przypadku braku towaru, wskazanego rozmiaru lub długotrwałej niedostępności produktu – zamówienie zostanie odrzucone przez wysłanie maila do Klienta informującego o zmianie statusu na “anulowane”. Przed wykonaniem tej czynności możemy skontaktować się z klientem drogą mailową lub telefoniczną.
  7. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich, Poczty Polskiej lub InPost – paczkomat. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu który wynosi od 10 do 1000 zł. Koszt wysyłki zależy od wagi i wielkości produktów oraz kraju dostawy, jest on podany przy realizacji zamówienia. Uwaga: w przypadku Poczty Polskiej wszelkie przesyłki w kwocie do 250 zł nie podlegają ubezpieczeniu.
  8. Możliwe są następujące formy płatności:
    • Za pobraniem – zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie.  Warunkiem wysłania przesyłki za pobraniem jest potwierdzenie przez Klienta zamówienia przez kliknięcie linka w mailu wysyłanego z automatu sklepu bezpośrednio po dokonaniu zakupu. W przypadku zmiany warunków dostawy uzgodnionej np. mailowo lub telefonicznie  – konieczne jest mailowe potwierdzenie przez Klienta zgody na wysłanie przesyłki w innej formie – np. za pobraniem.
    • Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego.
    • Przez system szybkich przelewów „PayU”.
    • Przez system szybkich przelewów „imoje”.
    • Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu widocznym przy koszyku zamówienia.
  9.  W przypadku zapłaty przez Klienta za towar, którego nie posiadamy na stanie i jeśli zamówienie nie zostało z ww. względów potwierdzone przez nasz sklep do statusu “w trakcie realizacji” w ciągu 24h – pieniądze zwracamy do 14 dni roboczych na wskazane przez klienta konto lub na życzenie kupującego realizujemy inne, uzgodnione zamówienie.
  10. Po wpłynięciu płatności na wskazane przez nasz sklep konto, zamówienie Klienta zmienia status na “opłacone” – o czym Klient zostaje poinformowany w stosownym mailu. Jeśli zamówienie zostało wcześniej potwierdzone i nie zostało odrzucone, odnotowanie płatności na koncie bankowym jest równoznaczne z przygotowaniem towaru do wysyłki. Paczki staramy wysłać się jak najszybciej w miarę możliwości, zazwyczaj tego samego lub kolejnego dnia od otrzymania płatności.
  11. Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 1-5 dni. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu.
    W przypadku płatności przelewem termin dostawy wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
  12. Reklamacje Towarów – GWARANCJA I RĘKOJMIA. Sklep nasz odpowiada wobec klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) – na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego.  Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad, albo usunie wady. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez sprzedającego.
    Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w formie dowolnej oprócz telefonicznej (w tradycyjnej formie pisemnej, pocztą elektroniczną z tytułem „reklamacja”). Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji do 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez klienta.
    Towar wadliwy wraz z reklamacją i opisem wady oraz danymi umożliwiającymi identyfikację (dokument zwrotu lub dokument sprzedaży) należy odesłać na koszt sprzedającego na adres:
    R Capital sp. z o.o.
    ul. Magazynowa 11A/U1
    02-652 Warszawa
    Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia otrzymania towaru. Niektóre towary mogą być objęte gwarancją producenta (np. dożywotnia gwarancja na ramy rowerów ORBEA) lub gwarancją dystrybutora. W przypadku niektórych rowerów w celu otrzymania wieczystej gwarancji jest konieczność zarejestrowania roweru na stronie producenta.
  13. W każdym z wymienionych w punkcie 11.  przypadków –  gdy realizacja żądań klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy do klienta ponosi nasz sklep.
  14. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Wysyłka zwracanego towaru musi być dobrze zabezpieczona przed uszkodzeniem. Przesyłkę Klient wysłać może Pocztą Polską lub dowolną firmą kurierską.
    Zwrot płatności za zakupiony towar z którego klient zrezygnował nastąpi w ciągu 10 dni od otrzymania paczki od klienta. Zwrotowi podlega pełen koszt zakupu towaru.
  15. “Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta”
  16. Zwroty: Pouczenie o odstąpieniu od umowy – zakup rzeczy: „Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas „ROADBIKE” R Capital sp. z o.o., ul, Magazynowa 11A/U1, 02-652 Warszawa, mail: [email protected], tel. 533-227-333 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną]. Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz „ROADBIKE” R Capital sp. z o.o., ul, Magazynowa 11A/U1, 02-652 Warszawa, mail: [email protected], tel. 533-227-333,  niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: – umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; – umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; – umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; – umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; – umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; – umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może na-stąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;. – umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; – umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; – umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;” – umowy zawartej na aukcji publicznej;”
  17. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
Polityka Cookies:
1. Administrator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe,
przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies
mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora.
2. Administrator przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie
uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach:
1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze stron
internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
2. marketingowych (remarketing)
3.określania profilu Użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach
reklamowych, w szczególności sieci Google,
4. zapewnienia prawidłowego działania Sklepu.
3. Istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej przez Użytkownika, która
uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Jednak, w takiej sytuacji,
korzystanie ze strony internetowej przez Użytkownika może być utrudnione.
4. Pliki cookies mogą być przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu poprzez odpowiednie funkcje
przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi
dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.
5. Pod tymi linkami zamieszczone są informacje o sposobach usunięcia cookies w
najpopularniejszych przeglądarkach internetowych:
 Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek,
 Opera: http://help.opera.com/Linux/9.60/pl/cookies.html,
 Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/278835/pl,
 Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
 Safari: http://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL

Zapraszamy do naszych salonów lub kontaktu telefonicznego/mailowego.

 

Warszawa Mokotów

  • +48 533 227 333
  • ul. Magazynowa 11A/U1, 02-652 Warszawa
  • [email protected]

 

Elektrownia Powiśle

  • +48 792 427 333
  • ul. Dobra 42, 00-312 Warszawa
  • [email protected]

 

Warszawa Ursynów

  • +48 786 227 333
  • ul. Rosoła 63, 02-786 Warszawa
  • [email protected]

 

Warszawa Bemowo

  • +48 578 727 333
  • ul. Uniejowska 6, 01-485 Warszawa
  • [email protected]

Warszawa Ursus

  • +48 732 827 333
  • ul. Habicha 24, 02-495 Warszawa
  • [email protected]

 

Gdańsk Centrum

  • +48 794 527 333
  • ul. Stara Stocznia 8/4, 80-862 Gdańsk
  • [email protected]

ROADBIKE

  • Akcesoria
  • Buty
  • Kaski
  • Rowery
  • Odzież męska
  • Odzież damska
  • Serwis rowerowy
  • Wypożyczalnia rowerów, kasków, kół, walizek
  • Wypożyczalnia rowerów w Nicei we Francji
  • Wypożyczalnia rowerów w Gdańsku
  • Baza wiedzy
  • Inspiracje

PRZYDATNE LINKI

  • Regulamin sklepu
  • Polityka prywatności i klauzula RODO
  • Kontakt
  • Bikefitting

OBSERWUJ NAS

PayU jest wiodącym dostawcą usług
płatniczych obecnym na 16 rozwijających się
rynkach na całym świecie.

Copyright © 2024 ROADBIKE. All rights reserved.

Logowanie

Dołącz do naszej społeczności!
Registration complete. Please check your email.
Nie pamiętasz hasła?

Create an account

Welcome! Register for an account
The user name or email address is not correct.
Registration confirmation will be emailed to you.
Logowanie Nie pamiętasz hasła?

Zapomniane hasło

Odzyskaj swoje hasło
Password reset email has been sent.
The email could not be sent. Possible reason: your host may have disabled the mail function.
Dostaniesz link do stworzenia nowego hasła mailem.
Logowanie
×