Tak, w tym celu proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny, w zależnodści o oferty banku postaramy się zaoferować raty 0% bez dodatkowych kosztów.
W jakim czasie zostanie wykonana usługa serwisu roweru?
O terminie naprawy zawsze zostaniesz powiadomniony przy przyjęciu roweru, zazwyczaj 1-3 dni robocze. W szczególnych sytuacjach gdy musimy sprowadzić części czas naprawy będzie nieco dłuższy. Pamiętaj również, że w trakcie sezonu mamy więcej pracy, dlatego najlepszym okresem na serwis jest jesień-zima.
Ile czasu trwa realizacji zamówienia i wysyłki towaru?
Jeżeli towar mamy na stanie, zostanie on wysłany najpóźniej kolejnego dnia roboczego, a w przypadku zamówień do południa jest szansa na wysłanie jeszcze tej samej doby. Zawsze wysyłamy kurierem lub paczkomatem więc przesyłki zazwyczaj są dostarczane na kolejny dzień roboczy w Polsce, do 2-5 dni na terenie Europy.
Czy istnieje możliwość zamówienia transportu dowozu roweru do/z serwisu?
Oczywiście, współpracujemy z firmą BikeServiceApp. Ściągając aplikację na telefon możesz zamówić transport za jedyne 35 zł w jedną stronę. Za usługę serwisową i opłatę przewozu zapłacisz bezpiecznie kartą.
Jakie są formy płatności w sklepie?
Przyjmujemy wszystkie dostępne metody płatności: gotówka, karta, przelew, również przelewy w walutach USD/GBP/EUR/CHF/SEK.
Czy jest możliwość pozostawienia starego roweru w rozliczeniu?
Jak najbardziej. Najczęściej to stosujemy w przypadku rowerów dziecięcych, gdy wymieniamy mniejszy rower na większy. W celu dokonania wyceny obecnego roweru najlepiej przyjechać do naszego salonu lub przesłać dokładnie zdjęcia na e-mail. Konieczne też jest okazanie dowodu zakupu roweru, bądź innego dokumentu potwierdzającego legalność pochodzenia.
Czy można zostawić rower w komis?
Tak, jest taka możliwość. W celu ustalenia szczegółów najlepiej udać się do naszego salonu bądź skontaktować się mailowo.
Czy podane ceny są do negocjacji?
W zależności od produktu i dostępności jak najbardziej istnieje taka możliwość. Staramy się, aby każdy klient był zadowolony.
Jak zgłosić reklamację?
Reklamacje produktów prosimy zgłaszać mailowo lub osobiście w sklepie a na pewno zostaną niezwłocznie rozwiązane. Nie przyjmujemy reklamacji telefonicznie, poza zgłoszeniami serwisowymi.