• Home
  • Sklep
    • Rowery
    • Akcesoria
    • Kaski
    • Buty
    • Trenażery
  • Serwis
  • Wypożyczalnia
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
All Categories
  • All Categories

Please enter key search to display results.

  • Logowanie / Rejestracja
0

0 produkty/ów

Brak produktów w koszyku.

Powrót do sklepu
0,00 zł
PLN
EUR
GBP
USD

ROADBIKE – SKLEP I SERWIS
ROWEROWY

  • ul. Magazynowa 11A, lok. U1
    02-652 Warszawa (Mokotów)
  • tel.: +48 533 227 333
  • e-mail: sklep@roadbike.pl

 

GODZINY OTWARCIA

poniedziałek-piątek: 10-19
sobota: 10-15
niedziela: trenujemy 🙂

Kontakt

    Twój adres e-mail nie zostanie nikomu udostępniony. Pola oznaczone * są wymagane.

    CZĘSTE PYTANIA

    Czy mogę zakupić rower na raty?

    Tak, w tym celu proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny, w zależnodści o oferty banku postaramy się zaoferować raty 0% bez dodatkowych kosztów.

    W jakim czasie zostanie wykonana usługa serwisu roweru?

    O terminie naprawy zawsze zostaniesz powiadomniony przy przyjęciu roweru, zazwyczaj 1-3 dni robocze. W szczególnych sytuacjach gdy musimy sprowadzić części czas naprawy będzie nieco dłuższy. Pamiętaj również, że w trakcie sezonu mamy więcej pracy, dlatego najlepszym okresem na serwis jest jesień-zima.

    Ile czasu trwa realizacji zamówienia i wysyłki towaru?

    Jeżeli towar mamy na stanie, zostanie on wysłany najpóźniej kolejnego dnia roboczego, a w przypadku zamówień do południa jest szansa na wysłanie jeszcze tej samej doby. Zawsze wysyłamy kurierem lub paczkomatem więc przesyłki zazwyczaj są dostarczane na kolejny dzień roboczy w Polsce, do 2-5 dni na terenie Europy.

    Czy istnieje możliwość zamówienia transportu dowozu roweru do/z serwisu?

    Oczywiście, współpracujemy z firmą BikeServiceApp. Ściągając aplikację na telefon możesz zamówić transport za jedyne 35 zł w jedną stronę. Za usługę serwisową i opłatę przewozu zapłacisz bezpiecznie kartą.

    Jakie są formy płatności w sklepie?

    Przyjmujemy wszystkie dostępne metody płatności: gotówka, karta, przelew, również przelewy w walutach USD/GBP/EUR/CHF/SEK.

    Czy jest możliwość pozostawienia starego roweru w rozliczeniu?

    Jak najbardziej. Najczęściej to stosujemy w przypadku rowerów dziecięcych, gdy wymieniamy mniejszy rower na większy. W celu dokonania wyceny obecnego roweru najlepiej przyjechać do naszego salonu lub przesłać dokładnie zdjęcia na e-mail. Konieczne też jest okazanie dowodu zakupu roweru, bądź innego dokumentu potwierdzającego legalność pochodzenia.

    Czy można zostawić rower w komis?

    Tak, jest taka możliwość. W celu ustalenia szczegółów najlepiej udać się do naszego salonu bądź skontaktować się mailowo.

    Czy podane ceny są do negocjacji?

    W zależności od produktu i dostępności jak najbardziej istnieje taka możliwość. Staramy się, aby każdy klient był zadowolony.

    Jak zgłosić reklamację?

    Reklamacje produktów prosimy zgłaszać mailowo lub osobiście w sklepie a na pewno zostaną niezwłocznie rozwiązane. Nie przyjmujemy reklamacji telefonicznie, poza zgłoszeniami serwisowymi.

    Zapraszamy do naszego salonu w Warszawie lub kontaktu telefonicznego/mailowego.

    • +48 533 227 333
    • ul. Magazynowa 11A, lok. U1
      02-652 Warszawa (Mokotów)
    • sklep@roadbike.pl

    SKLEP

    • Akcesoria
    • Buty
    • Kaski
    • Rowery

    PRZYDATNE LINKI

    • Regulamin sklepu
    • Polityka prywatności i klauzula RODO
    • Kontakt

    OBSERWUJ NAS

    PayU jest wiodącym dostawcą usług
    płatniczych obecnym na 16 rozwijających się
    rynkach na całym świecie.

    Copyright © 2021 ROADBIKE. All rights reserved. Powered by imerge.

    Logowanie

    Dołącz do naszej społeczności!
    Registration complete. Please check your email.
    Nie pamiętasz hasła?

    Create an account

    Welcome! Register for an account
    The user name or email address is not correct.
    Registration confirmation will be emailed to you.
    Logowanie Nie pamiętasz hasła?

    Zapomniane hasło

    Odzyskaj swoje hasło
    Password reset email has been sent.
    The email could not be sent. Possible reason: your host may have disabled the mail function.
    Dostaniesz link do stworzenia nowego hasła mailem.
    Logowanie
    ×