0 produkty/ów
Brak produktów w koszyku.
Powrót do sklepuGODZINY OTWARCIAponiedziałek-piątek: 10-19
sobota: 10-16
niedziela: trenujemy 🙂
Tak, w tym celu proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny, w zależnodści o oferty banku postaramy się zaoferować raty 0% bez dodatkowych kosztów.
O terminie naprawy zawsze zostaniesz powiadomniony przy przyjęciu roweru, zazwyczaj 1-3 dni robocze. W szczególnych sytuacjach gdy musimy sprowadzić części czas naprawy będzie nieco dłuższy. Pamiętaj również, że w trakcie sezonu mamy więcej pracy, dlatego najlepszym okresem na serwis jest jesień-zima.
Jeżeli towar mamy na stanie, zostanie on wysłany najpóźniej kolejnego dnia roboczego, a w przypadku zamówień do południa jest szansa na wysłanie jeszcze tej samej doby. Zawsze wysyłamy kurierem lub paczkomatem więc przesyłki zazwyczaj są dostarczane na kolejny dzień roboczy w Polsce, do 2-5 dni na terenie Europy.
Oczywiście, współpracujemy z firmą BikeServiceApp. Ściągając aplikację na telefon możesz zamówić transport za jedyne 35 zł w jedną stronę. Za usługę serwisową i opłatę przewozu zapłacisz bezpiecznie kartą.
Przyjmujemy wszystkie dostępne metody płatności: gotówka, karta, przelew, również przelewy w walutach USD/GBP/EUR/CHF/SEK.
Jak najbardziej. Najczęściej to stosujemy w przypadku rowerów dziecięcych, gdy wymieniamy mniejszy rower na większy. W celu dokonania wyceny obecnego roweru najlepiej przyjechać do naszego salonu lub przesłać dokładnie zdjęcia na e-mail. Konieczne też jest okazanie dowodu zakupu roweru, bądź innego dokumentu potwierdzającego legalność pochodzenia.
Tak, jest taka możliwość. W celu ustalenia szczegółów najlepiej udać się do naszego salonu bądź skontaktować się mailowo.
W zależności od produktu i dostępności jak najbardziej istnieje taka możliwość. Staramy się, aby każdy klient był zadowolony.
Reklamacje produktów prosimy zgłaszać mailowo lub osobiście w sklepie a na pewno zostaną niezwłocznie rozwiązane. Nie przyjmujemy reklamacji telefonicznie, poza zgłoszeniami serwisowymi.