Regulamin wg (Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta)
Sklep internetowy ROADBIKE działający pod adresem www.roadbike.pl, prowadzony jest przez firmę R Capital sp. z o.o. , zarejestrowaną pod adresem Magazynowa 11A/U1, 02-652 Warszawa posiadającą nr NIP 5213912029 oraz REGON 387524252.
Dane kontaktowe:
R Capital sp. z o.o.
ul. Magazynowa 11A/U1
02-652 Warszawa
tel.: +48 533 227 333
e-mail: sklep@roadbike.pl
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet – przez stronę www.roadbike.pl.
Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie są ofertą handlową w kc z art. 66 §1.
Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy paragon – lub na życzenie fakturę VAT.
Realizowane będą jedynie potwierdzone przez nasz sklep zamówienia. Potwierdzeniem zamówienia jest wysłanie do Klienta maila z adnotacją “zrealizowane”. W przypadku braku towaru, wskazanego rozmiaru lub długotrwałej niedostępności produktu – zamówienie zostanie odrzucone przez wysłanie maila do Klienta informującego o zmianie statusu na “anulowane”. Przed wykonaniem tej czynności możemy skontaktować się z klientem drogą mailową lub telefoniczną.
Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich, Poczty Polskiej lub InPost – paczkomat. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu. Koszt wysyłki zależy od wagi i wielkości produktów, jest on podany przy realizacji zamówienia. Uwaga: w przypadku Poczty Polskiej wszelkie przesyłki w kwocie do 250 zł nie podlegają ubezpieczeniu.
Możliwe są następujące formy płatności:
Za pobraniem – zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie. Warunkiem wysłania przesyłki za pobraniem jest potwierdzenie przez Klienta zamówienia przez kliknięcie linka w mailu wysyłanego z automatu sklepu bezpośrednio po dokonaniu zakupu. W przypadku zmiany warunków dostawy uzgodnionej np. mailowo lub telefonicznie – konieczne jest mailowe potwierdzenie przez Klienta zgody na wysłanie przesyłki w innej formie – np. za pobraniem.
Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego.
Przez system szybkich przelewów „PayU”.
Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu widocznym przy koszyku zamówienia.
W przypadku zapłaty przez Klienta za towar, którego nie posiadamy na stanie i jeśli zamówienie nie zostało z ww. względów potwierdzone przez nasz sklep do statusu “w trakcie realizacji” w ciągu 24h – pieniądze zwracamy do 14 dni roboczych na wskazane przez klienta konto lub na życzenie kupującego realizujemy inne, uzgodnione zamówienie.
Po wpłynięciu płatności na wskazane przez nasz sklep konto, zamówienie Klienta zmienia status na “opłacone” – o czym Klient zostaje poinformowany w stosownym mailu. Jeśli zamówienie zostało wcześniej potwierdzone i nie zostało odrzucone, odnotowanie płatności na koncie bankowym jest równoznaczne z przygotowaniem towaru do wysyłki. Paczki staramy wysłać się jak najszybciej w miarę możliwości, zazwyczaj tego samego lub kolejnego dnia od otrzymania płatności.
Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 1-5 dni. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu.
W przypadku płatności przelewem termin dostawy wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
Reklamacje Towarów – GWARANCJA I RĘKOJMIA
Sklep nasz odpowiada wobec klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) – na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad, albo usunie wady. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez sprzedającego.
Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w formie dowolnej oprócz telefonicznej (w tradycyjnej formie pisemnej, pocztą elektroniczną z tytułem „reklamacja”). Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji do 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez klienta.
Towar wadliwy wraz z reklamacją i opisem wady oraz danymi umożliwiającymi identyfikację (dokument zwrotu lub dokument sprzedaży) należy odesłać na koszt sprzedającego na adres:
R Capital sp. z o.o.
ul. Magazynowa 11A/U1
02-652 Warszawa
Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia otrzymania towaru. Niektóre towary mogą być objęte gwarancją producenta (np. dożywotnia gwarancja na ramy rowerów ORBEA) lub gwarancją dystrybutora. W przypadku niektórych rowerów w celu otrzymania wieczystej gwarancji jest konieczność zarejestrowania roweru na stronie producenta.
W każdym z wymienionych w punkcie 11. przypadków – gdy realizacja żądań klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy do klienta ponosi nasz sklep.
Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Wysyłka zwracanego towaru musi być dobrze zabezpieczona przed uszkodzeniem. Przesyłkę Klient wysłać może Pocztą Polską lub dowolną firmą kurierską.
Zwrot płatności za zakupiony towar z którego klient zrezygnował nastąpi w ciągu 10 dni od otrzymania paczki od klienta. Zwrotowi podlega pełen koszt zakupu towaru bez kosztów dostawy jakie poniósł klient.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.